"Trösten som knockar det mesta är en seger för AIK"

SO, NO, MA, SP prov. Spanska provet avklarat, men att se resultater är kvar. 
Plus att jag har ENG och HK läxa -.- 
Hoppashoppashoppas att Gnaget vinner ikväll, skulle lätta upp tillvaron lite. 

Om dom inte vinner ska jag ta bort designen. Inte för att jag slutar heja på dem för en förlorad match, 
utan för att jag nu har haft den här designen ett tag, och det är nog snart dags att byta .... 

Hahahh måste berätta en grej som hände idag. Sveirges Riksdag. Det var väldigt segt och jag var astrött när 
vi var påväg därifrån. 
Men aja, när vi stod utanför och väntade, tänkte jag ta lite fina Sthlm bilder, och såg stadshuset som är ashög med tre kronor högst upp, som stod vid vattnet som jag ville ta bild på (såklart, det var asfint med solen och allt grejjs). 
Så jag tog upp min mobil och tänkte ta en bild, då några från klassen som stod framför den typ ba "öhh Madde tar bild på oss, kan du sluta eller?" 

hahah snacka om att ha höga tankar om sig själv, dom trodde på allvar att jag skulle ta en bild på dom xD 
tyckte det var jättekul :P 
dom vet liksom att dom står framför stadshuset, men tror ändå att jag tar bild på dom... shit xD 
nu kmr jag få skit för att jag skrev om det i bloggen, men BRYR JAG MIG?! 
nope. 

men aja, vad jag ville ha sagt var VINN IKVÄLL AIK!!  

Madde's Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ofta du skulle ta bild på dom!

2008-09-24 @ 21:43:30
Postat av: madde

hahah veeet :P:P men dom tordde tydligen det xD

2008-09-25 @ 18:02:57
Postat av: Anonym

man såg ju faktiskt att din mobil va riktad mot dom, om de va tre kronor du ville fota skulle den ju vara mera vinklad, altså riktad uppåt!

2008-09-25 @ 21:47:16
Postat av: Anonym

alltså tre kronor grejen var ju på andra sidan vattnet, alltså i samma höjd som dom var.. så om jag skulle vinkla den uppåt, så skulle jag fota himlen xD men skriv namn, trist att läsa kommentarer man inte vet vem som skrivit ..

2008-09-26 @ 21:27:42

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback