mitt sista inlägg?

Inte uppdaterat på länge nu, har nog ingen större blogglust...
är trött på allt just nu när skolan har börjat - tänk att skolan kan få en på så dåligt humör.

kommer verkligen inte på ngt att skriva, vrf skriver jag egentligen? vem läser liksom?
tror inte ens att min familj läser, och jag vet att det endast är EN av mina kompisar som läser - Bella.
tack till dej :)

gah, fan vad jag hatar skolan.
vi fick skåp idag. amy (med sin turturturtur!!!) fick skåp med modell stor på svenska enheten.
jag (med min Oturturtur) fick skåp i vår jävla trånga korridor med modell liten. 
mitt och emelies skåp tillsammans är inte ens lika stort som amys. är inte det sjukt taskigt?

aja, ska sluta skriva, blir bara på ännu sämre humör.
det roligaste som händer i mitt liv just nu (tror jag) är att jag och emma äntligen har börjat ses igen.
saknat henne jääättemkt, superkul vi hade igår :)

det här kanske är mitt sista inlägg. orkar inte mer.

Madde's Kommentarer
Postat av: Bella

jag är din trogna läsare ;)

2008-09-01 @ 22:24:18
Postat av: nattha

Haha fattar att du inte fatta me tåget =D haha =)

de va länge sen ja va inne och skrev de e en liten jobbig tid =)<33



Puss

2008-09-04 @ 18:51:22
URL: http://thainattha.blogg.se/
Postat av: andy

neej hallå, sluta inte blogga! :(

2008-09-07 @ 02:17:58

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback