lördagsmys och bilder från veckan

hej :)
mår dåligt, känner mig jätteförkyld, typ näsan rinner, jag fryser och har ganska ont i halsen. jobbigt ''/
vet inte riktigt vad jag ska göra. jag vill gå ut och vara med kanske tara, men jag har verkligen ingen ork just nu.
var nyss på coop, kände mig ganska trött när jag kom ut, men det var ändå skönt.

faaan vad jag älskar lördagar :D att få sova hur länge man vill, slippa skolan.... synd bara att telefonen ringde
först vid tio och väckte mig (jag orkade inte gå upp då) sen ringde den igen vid kvart över, då gick jag upp.
RING MIG INTE INNAN ELVA!!!!!! :P :P

lägger in lite bilder från veckan.
 <-- Jag och Tara

 <-- Noj, Tara och Em i bakgrunden :) 

 <-- Jag, Tara, Noj


Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback