kul med folk som läser + kommenterar

Hej :)
Det var några dagar sen jag skrev nu, så nu får det bli ett lite längre inlägg
Är astrött. Pluggade spanska nyss, men det åker in genom ena örat, sen ut genom andra. Eller eftersom jag läser det
åker det väl in genom ögonen, sen ut genom båda öronen. Eller...?
Alltså, jag är skittrött. Ser att jag har ett tiotal besökare varje dag, och det är grymt kul att se.
Fortsätt läsa, och jag fortsätter skriva.
Skulle vilja veta EXAKT vilka det är som faktiskt läser bloggen, så när du har läst det här inlägget kan
du väl skriva en kommentar, så jag vet att just du läser?
Skulle vara ganska kul, men naturligtvis inget tvång.

Hmm, vad kan jag säga mer. Spanskaprov imorn, so prov på fredag. Sen no prov och matteprov nästa vecka.
How fun. Jippi.
Men aja, det blev inte så långt inlägg. Får lägga in lite bilder från veckan sen för att gottgöra hur dåligt jag bloggat.


Juste! På fredag ska jag träffa Olle - killen jag ska vara barnvakt åt. Jag tror han är ett år och ungefär 3 månader... nåt sånt.
Det ska bli jättekul :-)

kramkram
/madde

Madde's Kommentarer
Postat av: Världens bästa mormor

Det svart-gula är väl inte så kul, finns bara en svart-gul sak och det är en geting, annars är bloggen klart läsvärd. Gillar recepten, ser fram mot att få smaka kakan

2008-09-23 @ 21:33:30
Postat av: melina med vänner

jadu, jag och mina kompisar brukar läsa den eftersom vi gillar att läsa bloggar och gillar att du varier din blogg.

Men börja lägga ut bilder på dina kläder igen det var kul.

2008-09-24 @ 16:47:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback