ja, fan vad nördiga vi är. men vi coola iallafall :D

Fan vad kul idag. Visst, vi hade matte, so, no och spanska, men jag menar efter skolan.
Jag och amu drog till mitt place och plugga matte, några tal lätta andra lite svårare - men vi klara det :D
fan vad bra vi e ;)
Sen körde vi Playing with fire, lyssna på jullåtar och låtsades vara från Texas på shockplay - supernördigt!
Men vi är coolast iallafall, för en grej som många inte fattar är att man är cool när man vågar vara barnslig, eftersom vi tvekar inte på vår coolhet alls eftersom vi vågar vara så barnsliga.
Fattar du? :D

Men iaf. Eftersom vi har runt 1000 prov på g så har jag pluggat lite. Engelskaläxförhöret imorn kmr nog gå sådär,
ganska lätta glosor. Det är nog no provet jag oroar mig mest för. Men whatever.

Juste, jag tor jag vet vilket gymnasium jag ska gå på :D Tänker inte säga vilketr förrän jag är hundra på att jag
ska gå där, men jag kan ju iallafall säga vad jag ska gå. Media. Visst är det häftigt? Njae, men jag tror det kan bli kul :)
Det som är bajs är att mina tjejor inte ska gå media, så hur vi än gör med gymnasium, så kommer vi ändå inte gå i samma klass.
Men nån gång måste man ju släppa taget.. önskar bara att det inte vore så snart.
Skulle aldrig säga det till dem personligen, det skulle nog vara på tok för djupt, men att inte vara med Amy, Emelie, Tara
och Bella varje dag i skolan känns förjävligt. Kommer sakna dom asmkt. Kommer också sakna Tom, fan att
vi inte hamna i samma klass direkt i sexan. Friends 4ever, right?
Men aja, det är ju ca ett år kvar, som jag hoppas blir asbra! Bortsett från alla prov, läxförhör, läxor och spanska, som ligger etta på min Hatämne-lista (kan skriva den lite senare), så kommer nog året bli superb.

Hmm... vad kan jag skriva mer...
På torsdag är det Skapo möte igen (kolla in skapos hemsida här: http://skapo.se ) men vet inte om jag kan
gå, eftersom Neta fyller år då. Vi får se hur det blir, vill inte att hon ska tro att jag skiter i hennes födelsedag,
men det var ju länge sen jag träffa Skapogänget.
Aja.


Skriver mer sen,
kramis

Madde's Kommentarer
Postat av: Amu

Hahaha det var det roligaste den här veckan fastän det var nördigt haha, men vem fan bryr sig :P

Synd att tiden tog slut precis när vi hade börjat tjafsa med den där killen haha. :P



Jag vet, det kommer kännas så konstigt sen när alla vi börjar på olika gymnasium, och kommer inte kunna träffas lika ofta.. men, jag tror ändå att vi kommer vara vänner långt efter gymnasiet. :P :)

2008-09-19 @ 21:55:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback