"Favort/Hat ämnen"

Längesen jag skrev en lista nu, så här kommer en på mina favoritämnen (tkr inte att nåt ämne
är roligt i skolan, men om jag måste välja blir det såhär):

1. Idrott (man springer ju bara runt, det är najs)
2. Svenska (MVG barn, mohahaha!)
3. Syslöjd (otroligt skönt att bara sitta och sy. Dessutom är det halvklass, så det är luuugnt)


Här är dom ämnen som jag... hmm... tycker minst om:

1. Spanska (finns det ngt värre språk? Ett år kvar, sen slipper jag det! Läraren är bra, men språket dåligt)
2. NO (fattar noooooooll av allt snack om DNA, gener, kromosomer och blablablaaah)
3. SO (bara när vi läser religion, annars är SO okej, typ historia och geografi är bra, men som förra terminen när vi läste om islam, FYFAN vad trist det var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) 

håller nån med?

kram

Madde's Kommentarer
Postat av: julle

tycker också att spanska är värst :(

engelska är mitt favoritämne :)

2008-09-16 @ 19:22:52
Postat av: Tom

Ja sjääääääääälvklart friends 4 ever :D

Vad annars? :)

2008-09-16 @ 21:57:07
Postat av: Amy

"1. Spanska (finns det ngt värre språk?"



Tyska?

2008-09-19 @ 21:51:27
Postat av: Tom

Tyska e ju typ som svenska :P De e ju mkt lättare typ :P

2008-11-08 @ 12:13:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback