dagens idag :)

Idag var en helt normal skoldag, kan inte skriva så mkt om den...
Började tio över åtta med matte, vi jobba med Pythagoras sats lr nåt sånt... Sen hade vi no (fattar NOLL!!)
Sen skulle vi ha nästan TVÅ TIMMARS HÅLTIMME men dumma lärarna la in ett dumt klassråd mitt i den, så
det sket sig ''/..
Sen efter skolan åkte jag till solna med Ludde och köpte en sopborste till Neta, en Pollypåse och en ram (vi
ska göra en Grattis Neta-grej, hon fyller 40 imorn)

Just nu kollar jag recept på datan, och kollar vem kan slå filip och fredrik... Jag hejar på Filip, men inte på fredrik
för han verkar dryg, hahah :D

JUSTE!! måste tipsa om två asbra bloggar, www.tomskriver.blogg.se är en blogg av en asschyst kille som heter Noj (hihi).. läs den!
Sen finns det en jättebra modeblogg som skrivs av www.thainattha.blogg.se hon visar upp sina nyaste plagg (alltid jättefina), kolla in den :)

Det var väl det jag hade att skriva idag... Ha det bra!!

Madde's Kommentarer
Postat av: Mary

Verkligen helt underbar. Skrattade så jag höll på att tappa andan :P

2008-09-17 @ 23:45:52
URL: http://www.maaarys.se
Postat av: Amu

ugh ja tror inte nån fattar no:n :S :P

2008-09-19 @ 21:48:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback