Back to the bloggträsk!

Tja!
Nu var det ett tag sen jag bloggade, tänkte uppdatera lite news..:)
Fick influensan idag när jag var i skolan, det var ju jättekul. Hann iallafall med gympan, det var ju bra ;)
Tyvärr hann influensan inte komma förrän efter jag kommit in i spanskasalen, så jag kunde inte smita ifrån den.

är lite ledsen, eftersom vi hade tänkt ha överraskningsfest för Em (som fyllde år igår)... Men hon kunde inte komma.
Men de var ju bra att hon sa det nu, jag och amu var och kollade runt på hemköp igår efter grejjor vi skulle köpa till festen, och det skulle inte bli billigt, så det var ju bra att Em sa det innan vi hann köpa allt.
Men det hade varit kul att ha festen! Mam och Tomas har kräftskiva på jobbet och kommer inte hem förrän efter tolv,
så det hade varit den perfekta kvällen att ha festen på.
Fast iofs.. Hur kul är det att ha fest när man är sjuk?
Men jag ska inte klaga - Bella har ju varit sjuk hela veckan, och hon klagar nog inte. Eller gör du det? :P

Ska försöka uppdatera lite mer nu. Grejen är nog att jag inte ska anstränga mig för att skriva ofta, jag ska göra det när jag har lust. Ångrar att jag döpte bloggen till Flaskdoris - liksom, jade hade ju kunnat döpa den till 90210 eller nåt sånt istället.

Gah är så sur på EN JÄVLA IDIOT i klassen (tänker inte säga vem), men iallafall, han och hans jävla kompisar
tycker att det är jättekul att kasta sudd på mig och mina tjejor. Även fast vi säger "Aa, det där var ju jättemoget, omogna bögar" så slutar dom inte.
Knepet är nog att inte bry sig. Hmmmm....

Hörs!
/mad

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback