Orientering

Idag hade vi orientering. Orientering är bajstråkigt, men ville ändå göra dt med skolan annars måste man dra till Ursvik på fritiden, och vem pallar dra till Ursvik på fritiden? (Inget ont om Ursvik.. men hur kul är det där?)

Ställde klockan på åtta, vi började elva. Visste att jag skulle somna om, det var därflr jag ställde den så tidigt. Och jag hade rätt - såklart jag somna om. Och jag drömde värsta stressdrömmen. Palla skriva om vad, men jag var riktigt stressad när jag vaknade. Usch....
Så jag gick upp vid nio, kollade Top model, åt frukost och gick sedan och köpte Bonaqua äpple och en macka (älskar färdigköpta mackor, var tvungen att köpa en)

Vi gick till Ursvik... och det störtregna. Var jätteblöt när vi kom fram, och var frippelt (fem ggr) så blöt när vi gick därifrån. Det regnade oavbrutet i två timmar, efter en timme hade jag en sjö i skorna. Jättemysigt!
Tyckte att jag och spela sparka rumpa på att orientera, med tanka på ett va sprang omkring med en massa vatten i dojjorna.
Sen var vi tvugna att hem i dom dyblöta skorna, blö. När jag kom hem bytte jag kläder, la mig i sängen, åt pasta sallad och kolla på Christine. Sen drog jag hem till Olle :D:D var barnvakt, det var jättekul! Alltså han är så sjukt söt!
Vi lekte med lego, i hans koja, läste böcker med mera. Sen vid halv åtta började han gnugga ögon, så jag bytte blöja, gav honom välling, sen la vi oss och sov. Eller Olle sov, jag tittade på honom när han sov. Snacka om söt han är.
Emma och Matte var på föräldramöte, det var därför jag var barnvakt. Dem är jätteschysta!
Sen tog jag tåget hem, och nu sitter jag här i sängen och skriver.

Kan lägga in lite bilder från idag :) (om jag pallar)

puss

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback