Min dag på SVT

Eftersom vi har fått i uppgift att göra ett reportage, tänkte jag göra det fullt ut. Inte sitta på mammas kontor, utan verkligen ta tillfället i akt och göra något jag verkligen vill göra.
Jobba med TV.
Jag tog kontakt med med en kvinna på SVT (som btw nästan aldrig svarade i telefon), som hjälpte mig att hitta rätt. Och tillslut (idag) sa hon att jag kunde komma. Och det var ju perfekt, eftersom vi hade studiedag idag.
Så jag satte mig på tpget, och drog till Tvhuset.

Det var askul, fick gå runt med en tjej som visa mig runt där inne. Sen fick jag intervjua Bolibompa Ylva, som visade mig till Bolibompa studion. Fcik sitta där inne medens dem spela in, det var GRYYYYMT kul!!

 Jag och Ylva.

Madde's Kommentarer
Postat av: Världens bästa morfar

Du är baske mej helt otrolig!!!!

2008-10-03 @ 09:56:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback