eller nåt

 asså buhuuu vrf vill ingen av mina kompisar följa medd till tjejlägret?
Amy ska ju till Finland, så dt fattar jag ju, sen Bella är typ sjuk, och Emma ska spela in i STUDIO (good
luck sis!! <3<3<3<3)

Vi åker dit på måndag, men jag vet inte riktigt... vill jag verkligen?
Varje gång jag tänker så, så tänker jag: öh JA, är det roligare att sitta hemma eller?!
Så jag ska åka, om dt blir kul lr inte får vi ju se....

Alltså SHIT vad jag längtar till gymnasiet!! Jag vet inte om det är för att;

  • då får jag sluta i PISSNESKOLAN
  • träffa nya mnskr som vill följa med på tjejläger... xD
  • få läsa media

slippa alla dumma människor som tror att dem är nåt, som sen får läsa IP på gymnasiet..
good luck chuck säger jag bara =)

aja, nu ska jag sticka.. dra.. lämna datan.. whatever

smell ya later


Madde's Kommentarer
Postat av: Allra bästaste morfar

Det ärrätt,positivt tänk...

2008-10-26 @ 11:26:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback