idag

asså shieeet, vad den här veckan gått fort...  verkligen, känns som att det var måndag igår, och
inte imorrn...

OMG Bella ska kanske följa med till lägret, men hon är förkyld, så jag HOPPAS vekrligen hon blir frisk!!
Fan vad kul vi skulle ha!!
Bellush, drick te!
Inte grönt, för det smakar bajs.

Idag ska jag hem till pappa & Neta, så då blir det antagligen fler blogginlägg eftersom dem har trådlöst
Internet, så då kan jag börja skriva på Bebis istället för på den här datan som är dööööseeeeeg...
Eller ifall jag åker på lägret så blir dt nog inte så många, eftersom jag är borta..
Aja, veckans schema:

  • Måndag: Åka till lägret i Drottningholm
  • Tisdag: spela frisbeegolf på lägret (som jag btw SUGER på!!)
  • Onsdag: Åka hem från lägret
  • Torsdag: Gå till SVT och intervjua Madeleine (fint namn, va?) Adaktusson (tror jag hon hette) Sen ska jag hämta Skrutt och Prutt (Axel och Linus) på dagis.
  • Fredag: Boka mig! Bowling nån?
  • Lördag: Hmm.. har för mig att det var nåt...
  • Söndag: Plugga plugga plugga!!

Ja. det var min vecka =D

smell ya later!


Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback