idag och imorrn

Blev det ljust nån gång idag?
Nej. Fick ha lampor tända hela dan. Gargh...
Hämtade Pluttarna vid halv fyra, sen gick vi hem och lekte kurragömma och käkade,
sen satte jag på film som vi kolla på lite. Sen kom pappa och Krille hem, så jag kunde dra ut.
Gick ut med Em och Bella, vi hade tänkt gå och plinga på Tom, men vi ringde honom och han var inte med RFobin och Marcus (bara Robin och nån annan snubbe) så vi palla inte, vi drog till Hemköp och deli istället och köpte lite godis, Bella kexchoklad och jag lite colagrejer =)

Imorn ska jag till Tv huset igen, för att träffa en tjej som heter Madde (fint namn, va) som typ jobbar på Nyheterna.
Det blir kul =)

Lägger in bilder imorrn.


Kramen

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback