hösthösthöst

Nån som tänkt å hur tidigt det blir mörkt nu?
Alltså, jag vilade lite när jag kom hem... jag somnade, då var det ljust. Sen när jag vakna, vid typ halv sex, var det MÖRKT!! det är inte najs...

buhuu, vi har så mkt läxor!! Jag tänke att temaveckan sjulle vara skön, men så blev det inte!
på so:n skrev vi fan en hel BIBEL (nästan), sen har vi en debattgrej att skriva, fast jag blev typ klar på lektionen idag,
så jag är glad =)
Sen har jag en dum bildläxa jag måste göra, om en kille som heter Edvard Munch... woho, vad kuul!! .........

Just det! Ska jag ta bort lösenordet? Vet inte hur jag ska göra, vill ju ha många läsare, men hatar när folk
läser bloggen på skoltid, när hela klassen (nästan) samlas runt datan och läser, det är faktiskt lite jobbigt,
iaf med tanke på att jag skrivit att hela Rissneskolan suger, inte skolan alltså, utan eleverna (inte alla). 

pussen


Madde's Kommentarer
Postat av: Allra bäst mormor

Visst kan du ta bort lösenordet, lätt som en plätt.

Du kan väl ligga lite lågt med att skriva typ vad du tycker om nästan alla i skolan. Vänd på det o skriv om de du gillar istället, sen kan du smyga in lite kritik då och då. Kram o puss

2008-10-23 @ 11:58:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback