händer idag? humm...

Undrar vad som händer idag. Tror dt bara blir chill, gå ut med Bella lite kanske...
Är inte riktigt lika flummig som jag var igårkväll, vilket är trist, för jag gillar att vara flumm.

Schemat jag skrev för några dagar sen höll inte, hahah! såhär blev det istället:

  • Måndag: Chillchillchill med Beverly Hills!! Och telefonkonferens, hahah =D
  • Tisdag: Bio, Taco Bar <3
  • Onsdag: Ut med Bella? Vem vet ;)
  • Torsdag: Hämta Skrutt och Prutt (Axel och Linus) på dagis
  • Fredag: Till SVT och göra ett till reportage, fast inte på Bolibompa den här gången, utan på nyheterna =P Sen var det typ nån Halloween grej på kvällen, ska checka upp det.
  • Lördag: Jag vill bowla!! Eller gå till cybertown =P Eller bada!! Vad somhelst =P
  • Söndag: Planerar att plugga engelska, men vet inte... Men jo, plugga! Usch vad tråkigt...

 Kramen!



Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback