Gymnasiekris...

Shit vad svårt det är att välja!
Det enda jag vet riktigt säkert är att jag ska gå media, och att det inte spela någon
roll hur långt jag ska behöva åka på morgonen, bara det är en bra skola...
Iochförsig är väl alla skolor bra om man jämför med Rissneskolan, men aja...

Haha fan vad kul det var igår på tjejkvällen ;D
Vi sjöng Singstar aslänge, jättehögt, jättefalskt, jätteKUL!! =D
Bella du får skicka bilder sen ! =)

Nu ska jag fortsätta mitt gymnasieletande... det kmr sluta att jag går Fordonsprogrammet i
Jokkmokk om jag inte hittar nåt snart, är desperat... Visst, det finns vissa som inte ens vet
vilket program dom ska läsa än, men jag bryr mig inte om dom, jag vill bara vara klar med
letandet, klar med intagningen, klar att börja....

Puss & Kram


Madde's Kommentarer
Postat av: Allra bäst mormor

Visst kan du gå i morfars fotspår som bilmekaniker men varför Norrland, finns bilar även här i närheten.Vetsäkert att du kommer att hitta din utbildning och på rätt plats. Förstår dej, du har bråttom, jag är likadan, men ibland tar saker och ting lite tid, tråkigt som helst men så är det.

assa på att ha roligt under tiden du väntar........Kram mormor

2008-10-21 @ 13:40:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback