dagens idag

Tjaba!
Idag kom jag och Bella fram till att vi vill se premiären av High School Musical 3... Hoppas vi gör det det skulle vara kul.

Alltså gah, mitt 3 abonnemang på datan är baaajs så nu måste jag sitta vid fasta datan, och det är VÄRSTA jobbigt, för tangentbordsknapparna är jättestora och låter :(
Bebis är mkt bättre än den här...
Aja, vad kan man göra? 3 suger, mitt abonnemang har slutat funka 1000 ggr, köp inte 3..!!

Men gå med i gratiskläder för det är asbra, man samlar ihop poäng sen får man presentkort.
Ni kan anmäla er här:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=32013

sådär. kanske skriver mer sen. Vet inte, palla sätta på den här datan liksom.

Puss


Madde's Kommentarer
Postat av: Ännu bättre mormor

Du får väl önska dej biljett till showen i julklapp, eller kan du önska dej en present när Krille fyller år. Kan väl oxå få paket eller va

2008-10-10 @ 19:02:22
Postat av: TaRiisH

comviq äger.. haha

2008-10-11 @ 20:40:39
Postat av: Tom

Comviq kompis yaou!!

2008-10-12 @ 20:17:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback