dagens idag och gårdagens igår..=)

Igår kväll hade jag tänkt ta en lång, varm dusch. Så blev det inte. Det blev en kort, iskall dusch eftersom vår värmepump (eller vad det nu är) har gått sönder så varmvattnet funka inte... Yteerst jobbigt. Jag tänkte att det kanske var duschen det var fel på, så jag klev ner i badkaret istället och tänkte duscha där, men samma grej hände där + att jag bara frös mer. Brrr, tur att man har en bra morgonrock att dra runt sig! (Fluffig, rosa sak. Tack Yvonne =P)

Idag fick vi reda på lite betyg, bl.a betygen från No provet jag skrev om förut. Fick faktiskt VG, och är asnöjd.
Sen fick jag VG+ på SO läxförhör om etik & moral, och MVG på SO provet om första världskriget. Wohoo! =D
Vad hände mer idag... Juste! På matten hände det nåt.. Vi hade genomgång inför matteprovet som är på tisdag,
när det började tjuta ASHÖGT!! Blev värsta rädd, fatta först inte vad det var.
Det var brandlarmet, det brann värsta mkt!!! :O

driver. Det var brandövning, och eftersom jag för första gången i skolan inte hade skor på mig (strumpbyxor) fick jag gå ute med strumpor i det blöta gräset.
Som tur var var Amy och Tom schysta och turades om att bära mig på ryggen (tack så mkt!!)
Det räddade faktiskt mina strumpbyxor lite.
Sen hade vi Beep test. Kom på 10.1 vilket jag är STOLT över! Hasse vinka in mig, för jag kom inte fram i tid men BAJS för jag hade velat fortsätta iallafall en till. Men whatever, jag är nöjd =).
Sen gick jag och Tara på tjejgrupp, det var som vanligt väldigt mysigt, med te, mackor, kakor, frukt och popcorn.. Vi kollade på "Säg att du älskar mig" som var jätteläskig =O
Höll på att dö när hon blev våldtagen, fan vad läskigt... =O... Det var två killar som först våldtog henne, ganska (väldigt) grovt, sen körde upp en cola flaska i hennes anus.. Det där sista låter lite kul, men det var inte kul att se. Fan vad hon skrek... Uhh.
Men den var bra, ganska dåliga skådespelare och bara en handling, det handlade liksom bara om våldtäkten. Men den var bra...

Nu ska jag krypa ner i sängen, ha det bäst!

Puss & Kram

Madde's Kommentarer
Postat av: Världens bästa morfar

Friskt o härdande m kall morgondusch.... eller..?

2008-10-08 @ 07:35:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback