dagens idag och dagens DEBATT!

Tjenis!
Idag var det väl sådär i skolan, såklart jätteskönt med <3SOVMORGON<3 men annars var det ganska trist...
Först hade vi no, fattar typ noll av vad vi håller på med... vad håller vi på med egentligen? serisöt? aja
sen hade vi mentorstid, där vi fick klaga om allt mellan himmel och jord till vår mentor Gun.
Hon kan inte hjälpa oss med så många av våra problem, men nån måste man ju klaga till ;)
Sen hade vi lunch det var äckel korv med äckel potatismos... var livrädd att spilla på min nya vita tunika
från Gina, men jag klara mig =D
Sen hade vi svenska, det var chill för jag och Bellush plugga bara inför So redovisningen, sen gjorde vi
pappersplan, Em lärde mig göra asbra, Amu lärde mig göra.. hmm.. sådär xD

Sen var det spanska, har inte så mkt att säga om spanska, hatar spanska.. kanske för att jag suger på spanska,
det kan nog vara en av anledningarna.

SEN var det debatt på So:n. Var grymt nervös, för vi har en massa idioter i klassen som gärna vill
stärka sitt självförtroende genom att trycka ner andra människor, det är så dem mår bra.
Jag och Bel var först ut. Vi debatterade mot Djurförsök, och som jag anade var det folk som började skrika ut sina protester redan i inledningen.
Jag fräste att om dem lät oss fortsätta kanske dem skulle få svar på sina frågor.

Sen börja dem babbla om att typ "om ni är såna djurvvänner vrf äter ni kött da"
såhär DAA asså vi är emot att vi testar smink och sånt på djur, vi har inte sagt att man inte får äta upp djuren ;D
hah nä skoja, har faktiskt tänkt många gr på att bli veggo när man ser alla hemska bilder på djur och sånt, '
men de går lixom inte.

Whatever.

Emma ringde nyss ;D hon fråga ifall d va chill at jag är barnvakt åt Olle lite på torsdag, jag ba visst!
Så det blir najs, saknar den lilla pöjken ;D

nu ska jag plugga matte (sajjk!)

 Fuck you, puss & kram!


Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback