dagens idag <3

tjenis!
idag var jag i stan med Bellson, det var trevligt =)
vi såg High School Musical 3, den var väl sådär... Alltså inte dålig, men inte heller så bra.
Tyckte ettan var ganska värdelös, haha.. Sen tvåan var sådär, och trean var ungefär som tvåan.
Mitt största problem med filmerna är kanske att jag inte tkr så många sjunger så bra =P
Den som sjunger bäst är ju egentligen Lucas Grabeel (ni vet, Ryan Evans)... Han sjunger faktiskt fint. Sen sjunger
Ashley Tisdale och Zac Efron ganska bra också... men jag fattar seriöst inte hur Vanessa Hudgens fick rollen,
tycker hon sjunger skitfult, hon låter ju som en bebis!! =P =P


Bloggar mer sen kanske,
kram



Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback