dagens idag

vad har hänt idag.. hmm..   jag åt upp min marabou jag köpte igår..:D
sen har jag kommit på att ta-daa Marcus  är min bästis!! hihi..:P
Hmm.. musiken var skittråkig, gympan var okej, engelskan sööög (inte själva lektionen men en grej som hände där var ganska tråk..)
känner mig inte så jätteglad, hoppas att Johan Palm och Alice Svensson går vidare i Idol nu, så att dan ljusnar lite.

Funderar på att lösenordsskydda bloggen, eftersom jag vet att ganska många läser bloggen, och det finns många som läser den som jag inte vill ska läsa den för dem är idioter, så att bara mina frääänds och fämili kan läsa den, hmm.

Just nu kollar jag på Släkten är värst eller vafan den nu heter. Hade tänkt gå ut, men ärligt, vad kan man göra i dumma Rissne Centrum?
Önskar att vi kunde flytta härifrån till nåt roligare ställe, vad som helst där det finns ett riktigt centrum. Rissne och Hallonbergen måste vara dem tråkigaste ställena i Universum. Visst, Ballonbergen har ett centrum, men har den några bra affärer eller?
Nej, just det.
Men typ Solna är bra, bra centrum och sånt. Stan skulle vara oslagbart, eller typ långt bort härifrån, nåt fint ställe som typ Vaxholm eller ändå bort till Dalarna.
Tänk att få lämna Rissneskolan, alla dumma idioter som går där. Visst, R-skolan kanske inte är världens sämsta skola, det finns några bra lärare (och några mindre bra), det är eleverna jag tänker på.
Seriöst.. nej, jag tänker inte skriva ngt taskigt. Eller jo. Det går endast airheads där (iallafall 95%), som tror dem är nåt, men vi får se vad dem är om 10 år.
Mohaha. *Elakt skratt*

puss

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback