blandat

Har egentligen inget nytt att säga... var ute med Bella och Emelie, det var kul =)
Vi hälsade på i Skvadronsskolan, fick värsta känslorna, saknar verkligen det där stället.
Okej, nu tänker alla "vafan, det är ju en skola? man saknar inte sin skola!!"
och visst, jag skanra väl inte själva skolan, men jag saknar lärarna och den sköna, avslappnade
stämningen där. Jag kmr inte sakna Rissneskolan, den enda känslan jag har där är längtan bort. Haha.

Aja, eftersom det här blev ett kort inlägg, tänkte jag lägga in lite Idol news.


"Och så vill jag tillägga att jag absolut inte vill vinna Idol, för er som inte fattat det, för det gör mig bara än mer indragen i sån här skit än jag är nu.

Jag vill hitta ett seriöst skivbolag som ser och bejakar potentialen i mig, som inte försöker förvandla mig till någon jävla pengamaskin. Som vill släppa en skiva med mig för de ser hur jävla bra det skulle kunna bli, inte för att suga ut så mycket pengar ur det hela, på bekostnad av artistisk eller musikmässig kvalité. Tanken "hur borde det vara?" är det värsta som finns inom konst, och jag tror ändå det är så skivbolagen tänker. Usch. Sånt där äcklar mig så att jag inte finner ord för det."

Så skriver Idol Lars i sin blogg. Tycker både det är bra och dåligt att han skriver så.
Ni som har läst det inlägget fattar, för er som inte gjort det så ska jag förklara.
Han blir trampad på av skivbolaget, och skrev hur orättvist behandlad han blivit. Och
om han vinner kommer all skit bara fortsätta.
Men samtidigt - Dont throw the dice if you cant pay the price. Han gick med i leken, och får leken tåla.
Han visste att han hade en chans att vinna när han gick med, och om han inte vill vinna borde han inte gått med,
för då tog han nån annans plats.

Men jag bryr mig inte, tkr Lars äger hårt och hoppas han ändrar sig.

So long!

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback