Baked Alaska

Det blev en baked alaska... mmm.... =D 
Är liite ledsen i ögat, för dt blev inget tjejläger... Amy är i Finland (buhu), Tara är i Linköping (tror jag)
Bella är sjuk, och Emelie ville inte.

aja, shit happens, nu får jag vara med *trumvirvel*.... TOM istället, haha... =P
Vi ska typ åka till stan, men jag tror inte jag ska shoppa.. så mkt iallafall =P

Sen vill jag också åka till Cybertown nån dag, skulle vara grymt kul, aldrig varit där... Sen vill jag bowla också =D
Och kanske åka till nåt äventyrsbad.. INTE Husby, tkr inte om Husby badet, dt är tråkigt, isånafall
så vill jag till Eriksdalsbadet!!

Har kommit på att jag verkligen inte tkr om Kista centrum, hatar Kista centrum!!
Det är alltid så fullt, svettigt och bajsigt... Visst, Kista har fler affärer än Solna centrum, men jag är
ändå bara inne i HM och Gina, så suck on that. Sen dem affärerna som bara finns i Kista som inte finns är Solna
är skitaffärer som typ Jackie. Hallå..? Vem köper ngt där liksom...?

Nu ska jag äta lite mer av min Baked Alaska!!

Kramen!!

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback