bajdag och bra kväll =)

shit alltså.
jag åker till svt huset, och frågar efter henne jag ska intervjua. då säger gubben bakom disken att hon är sjuk
jag: =O

så jag fick åka tillbaka. först åkte jag till stav och kolla runt lite. hahah såg idol cissi, hon höll på
med guitar hero grej, det var kul =P
sen åkte jag till Netas jobb och tog hem bakelser, som jag skumpade runt med i kassen jättemkt,
blev ganska förvånad när jag kom hem och såg att dem var hela.
Sen hämtade jag boysen, för annars skulle dem behöva gå på dagis till halv fem, så jag hämta dem vid halv fyra istället =)
Sen kom Neta hem, så då gick jag ut. Först var jag med Amy, Tom och Robin. Jag och Amu köpte julmust, hahahh <3<3
Sen gick vi hem till.... vad heter han... just det, Marcus!! Vi drog hem till honom, och släpa ut honom. Okej, han kom
faktiskt ut utan att vi behövde släpa honom.
Först drog vi till ängarna och flumma runt lite bara. Sen skulle Robin hem och käka, och typ 2 sek senare skulle jag dt också. Jag skulle käka kebab, men eftersom jag:
1) Inte är så förtjust i kebabkött
2) Var gryyyymt mätt efter lunchen
Orkade jag inte nånting, så jag drog ut istället =)
Vi gick hem till Emelaj, så hon följde med ut, sen kom Spärris (stavas det så?)  också.
Vi flumma runt lite i Rissne centrum, det va kul. Sen köpte jag en Marabou Digestive (<3)
och så drog vi till Skvadronsskolan. Där började Robin skryta om sin POJKVÄN  Gloria!! hahahh!!
Sen gick jag hem, för jag frös om hakan, plus att Idol började snart.

Så alltså, dan började helt katastrof men slutade bra =)

 Tom, Robin och Marcus (kolla ögonen!!)

Madde's Kommentarer
Postat av: <3

Jag tror att Tom är Gloria.. titta vad gulligt dom håller varandra i händerna :P

2008-10-31 @ 22:57:45
Postat av: robin:/

asså det är tom som hittar på!!! om gloria, jag känner ingen som heter så!

2008-11-01 @ 00:03:09
Postat av: ??

vadå håller i händerna??i aint a fag..... och gloria är påhittad tom har hittat på allllttttt!

2008-11-01 @ 00:05:07
Postat av: <3

varför skäms du över gloria? :O

2008-11-01 @ 01:47:37
Postat av: heahea ;D

asså jag skäms inte ni får gärna tro va ni vill men hon e påhittad :/...

2008-11-01 @ 20:22:07
URL: http://jag.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback