<3<3<3 E>E>E> (fula hjärtan.whatever)

fulaste rubriken ever, haha.
håller på att lyssna på life on mars (som btw är GRYM!!) vill inte avslöja vem som introducerade mig för den,
för det kanske inte är världens mest intelligenta person, men här hade hon faktiskt rätt.
aja, who cares?

jag känner för att shoooppa myyyycket!! det kliar i fingrarna att få prova en massa nya kläder, och
sen få slösa bort mina pengar på dem....!!!....

vad gör ni då? jag håller på och försöker fixa det här dumma med lösenordet och kommentarerna..
alltså jag kan se vad det står, men att publicera dem funkar inte... Ugh.

Har iaf lyckats uppdatera iPoden utan att sabba ngt. Och det funka direkt, är riktigt förvånad.
Det finns en låt i ipoden som heter I do med fabrizio faniello som är helt underbar, älskar den...
fattar inte att den bara fick 1 POÄNG (!!!) i eurovision song contest, gotta tell ya, i was in chock.

jag ska sluta lägga in meningar på engelska, för jag kan inte engelska. Amy kan engelska, Madde kan inte engelska.
Madde kan svenska. Hihi.
Känner mig lite flummig. Kmr nog vara vaken länge ikväll, kan vakna nästan hur sent jag vill imorrn, så det blir väl vid tolv..
Aa juste, pappa ska checka bloggen imorrn, hmm.. jag går upp nio... och pluggar direkt... (A) hihi.

Jag var och såg HSM 3 idag. Just det, det har jag redan skrivit. Palla skriva det, jag hade kunnat radera.
Kan jag sluta babbla? Tack.
Alltså shit, what's up with me today?
Haha nu lyssnar jag på Phoebe, så jävla (förlåt, himla) SKÖN!! Seriously, sooo coool!!
Monica, Monica, have a happy Hanukkah.
And Rachel and Chandler, hasa mundly hangluuur...

haha
flumm

öhm..
hejdå =) nu ska jag surfa in (vem fan säger surfa in?) iaf, nu ska jag gå in på youtube och lyssna på The ark,
för jag råkar tycka att dem är bra. Började tycka det igår typ, när jag lyssna på Calleth you, Cometh I. Den var
jättebra, så då lyssnade jag på några till.
Har ju hört dem förut, men aldrig liksom reagerat.
Alltså vad är den här grejen med att man inte får tycka om svensk musik?
Tänk om jag vill tycka om Carola? (Haha, gör inte det, men jag borde ha rätten att göra det).
Jag har väl dt egentligen, men om man t.ex. har en massa svenska band som favoritband så är man nörd. Eller?
Det är så jag har uppfattat dt iallafall..

Okej, nu ska jag sluta babbla.
Grattis till dig som läst hela det här inlägget, behövde bara få ur mig lite. Värsta ordspyan ju.

Hejdå!!
Pöss

Madde's Kommentarer
Postat av: Allra bästaste morfar

Gillar din ordspya..!

2008-10-29 @ 08:59:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback