tankar & funderingar

hmm. idag var det alltså lucia träning, det var ganska kul, iaf kul att sjunga jullåtar! imorrn
är det no prov.. hoppas det går bra.
hade utv. samtal idag, tkr det gick ganska bra :) sen hämtade jag boysen på dagis, kaos när vi
skulle gå hem med snöstorm och pulka, brr... Sen skulle vi äta äckligäckligäcklig blodpudding till middag,
jag HATAR blodpudding mer än allt!! Jag gjorde äggmacka istället :)

Jag är sugen på att resa. Helst till ngt varmare land, behöver få lite färg. Och lite avslappnign. Tänk
att ligga i en solstol med en drink i handen, ha på bikinin, solen steker på benen, När det blir
för varmt kan man bara gå ner till havet, fan vad nice.
Men aja, skidsemester är inte heller så dåligt ;) då får man ju också färg, iallafall i ansiktet. Älskar att
åka slalom, fast det blir mest störtlopp nerför backen. Hahah... :P
Eller så räcker det med en kryssning. Alltså till typ till Estland då, inte bara till Åland, det går så fort, typ 23 timmar.
Så Estland skulle vara asbra. Det är väl till Estland den går...? Fast medelhavskryssning skulle vara ännu bättre!
Haha dream on.

Eller så kan jag ta en resa med 119 till Solna centrum. xD

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback