tråkigaste

Hur ska man skriva ett sånt här inlägg utan att ngn fattar vem man menar?
Aja, jag försöker...
Så jävla tråkig du är!! Torr som faaaan!!! xD

Okej. Puh. Skönt att få det sagt. Under dan så kom jag på jättemånga grejer jag kunde skriva på bloggen...
men plötsligt har jag inte lust att skriva om det längre. Konstigt. 
För varje dag som går längtar jag mer & mer till gymnasiet. Vill börja nu. Eller inte nu, men imorrn ;)
Ska bli så grymt kul att få träffa lite nya människor, slippa alla bajskorvar som går i Rissneskolan.
Ja, jag vet. Bajskorvar = jättemoget för en som går i nian att skriva. So what? Hur beskriver man dem annars? Omogna? Psykiskt störda? Det är för taskigt. Eller okej... omogna bajskorvar, perfekt!

Fest på Fryshuset den 6:e!! Vilka kmr?

Jag vet iallafall vem/vilka som inte kmr

..... 


Ha det bra!


Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback