today

idag var det ganska lugnt i skolan, tror inte det hände ngt speciellt. Jag började klockan elva, vilket var väldigt nice! :D
Hade no som första lektion, och även fast no är trist så var det chill, eftersom jag och Anus bara satt och diskuterade uppgiften (inte så mkt mer vi kunde göra)

Sen hade vi lunch (korv med grön/grått mos). Lunchraste ägnade vi åt att leta efter Gun & Jeanette, eftersom jag var
tvungen att fråga ifall jag skulle ha utvecklingssamtal imorrn. Det skulle jag inte.
So:n var också chill, vi satt bara i datasalen och höll på med uppgiften. Det var bara jag, Anus & Nickan där eftersom resten av klassen ville göra uppgiften hemma... Jag valde att göra den i skolan, för om jag skulle göra den hemma så skulle den aldrig bli gjord... =P

Sen efter skolan så hämtade jag Axel & Linus på dagis, det är så kul när dem blir glada när man kmr, jättemysigt.
Sen gick vi hem till farmor för att hämta lingonsylt (hon gör egen)
Vi fick typ 4 burkar (vilket jag först tyckte var asmkt) men sen kom jag på att Krill & Acke kan käka hur mkt sylt som helst, så fyra burkar kanske räcker till en middag.. =P

Snart ska jag logga in på Skype. Jag & Anus ska göra no:n där, hahah =P

Kram

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback