svt!

Tjenis

Idag var jag i skolan på förmiddan, och sen gick jag hem för jag mådde inte så bra... Sen lite senare
skulle jag ju göra ett reportage på SVT, och det är klart man inte bangar på ;)
Så jag stack dit, och träffade Madeleine Adaktusson. Vi tog en lunch, jag intervjuade henne, och
hon var asschyst..!!
Hade skitfint hår =)
Sen fick jag en liten rundtur där, fick bl.a gå in i studion dom spelar in Parlamentet och Extra Extra... grymt nice ;)
Lägger in bilder sen om jag pallar...

Alltså GAH jag & Anus kmr få hålla i en streetdance lektion på gympan, vi kan ju fan
inte streetdance överhuvudtaget :( Hur fan ska det gå?? IG i gympa jue!! =O
Noj, Råben och Marcus fick bollekar, uuuh va svårt DAH!! hahah

Smell ya later

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback