städar.

Jag städar. Det är inte kul alls. Har dammsugit, dammat och plockat upp nästan allt papper från golvet.
Plus att jag stinker. Man börjar ju liksom svettas när man städar (iallafall jag), eftersom jag får DAMP när t.ex. papperskorgen välter och allt papper åker ur, dammsugarn strular och kläderna sitter fel. Då börjar jag svettas. Usch.
Måste duscha. Neta har duschen. Får vänta. Hmmm....

Kanske ska ta en städpaus. Eller jag har ju det nu, hahah xD

Måste ha en redovisning på engelskan innan jul, grejen är att vi inte har fått någon riktig uppgift. Jag måste komma på själv vad jag ska redovisa om. Tror att det får bli John Travolta! :D

Aja
Wtf
xD

Ses!

Madde's Kommentarer
Postat av: Pinsamhetsbloggen

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, om du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

2008-11-30 @ 13:09:52
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/
Postat av: Tom

Jag ska typ redovisa om boken jag läser :D

E.A.R.L.: The Autobiagraphy Of DMX

2008-11-30 @ 14:11:53

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback