Ska jag äntligen kunna somna ikväll?

Har kvar mina sömnproblem. Varför? Jag vet inte. Känns inte som om jag har så många problem
som jag grubblar på innan jag ska sova.
Igår gick jag och la ig typ 22.15. Tyckte det var asbra... Eller det skulle ha varit asbra om jag faktiskt somnat 22.15.
Jag tror jag somna 23.30 kanske.
Kvällen innan gick jag och la mig 21.00!!! Astidigt, jag vet. Men jag måste fan börja sova tillräckligt.
Då somna jag typ vid 23.00. Fattar inte. Igår kväll försökte jag att inte tänka alls. Istället så räknade jag,
det gick inte så jättebra, fick en räknesång från Fem myror är fler än fyra elefanter på hjärnan. Jättebra. Jag
kommer ihåg när min pappa och min farbror sjöng den på stranden i Falun för typ 2 år sen eller ngt, så
då tänkte jag på det. Sen tänkte jag på Falun, kusinerna. Sen tänkte jag på min övriga släkt, och sen på mina vänner.
Så som sagt, det gick inte bra att räkna.

Ikväll ska jag verkligen försöka på allvar. Ska dricka varm mjölk innan, haha! (jag är seriös!)
Ska logga ut nu, har hört att det är svårt att somna när man sitter vid datan innan man ska somna. Blö.

Hörs!



Madde's Kommentarer
Postat av: Tom

För dina sömnproblem, gör såhär:



Ta 1 eller 2 minuter innan du går å lägger då du sitter upp å bara blundar. Medans du blundar så tänker du på INGENTING.. det är lättare om man endast tänker på ORDET 'ingenting'. De kanske funkar för dig för du sa ju att du hade många problem att grubbla på å så. Annars vet jag inte.. :/



Lycka till! :)

2008-11-19 @ 21:24:50
Postat av: Lena

Du kanske redan har provat att gå ut på en promenad innan du ska sova. Det kan hjälpa något.



Ha en härlig dag!

2008-11-20 @ 09:49:52
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: belinda

va gott med varm mjölk :D det brukar faktiskt hjälpa med XD

2008-11-20 @ 12:51:47
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: Shuuuuueee du vet vem d e

haha tom...ingenting har du fått från karaten...tror jag xO...;P men gör so tom sa det är bra...lr....så gör du nåt som tröttar ut dig så du bara vill sova xDxDxD...annasr finns d piller också :P



x x

x x

x

x x

x x



DDDDDDDDDDDDDD

D D

D D

D D

D D

DDDDD

2008-11-20 @ 20:12:25
URL: http://Robin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback