ser bättre nu

Har blivit bättre på att förstå nu. Jag förstår vilka som är sanna, vilka som är falska, vilka som är
bra/inte bra för mig.
Skönt att jag äntligen ser alla i bättre perspektiv nu.

T.ex så har jag lärt mig att jag absolut inte kan umgås med folk som:

  • Inte har någon humor/är tråkiga
  • Tror dom är smartare än alla andra/Besserwissers
  • Negativa hela tiden. Kom igen, solen kanske inte skiner idag, men imorrn kanske det iaf regnar lite mindre ;)
  • Surar hela tiden. Alltså gah, så jobbigt med folk som deppar 24/7
  • Aldrig glömmer! Har glömt ordet, men ni vet, folk som typ är sura på en 100 år för att man gjort ngt aslitet man själv inte skulle bli sur över.

Ska akta mig för såna. Däremot vill jag vara med folk som är motsatserna till det jag nyss skrev. Då
menar jag inte att man alltid måste vara glad, men att se deppig ut hela tiden hjälper inte. Då blir
jag deppig, och det vill jag ju inte ...

Smell ya later


Madde's Kommentarer
Postat av: Tom

finns många där ute i världen man ska akta sig för att lita på.. tro mig, ja har ganska mkt erfarenhet av det :/

2008-11-18 @ 19:59:14
Postat av: ebba

sv: ja visst är det!

ha en fortsatt trevlig kväll :)

2008-11-18 @ 21:01:04
URL: http://skumbaanan.blogg.se/
Postat av: Melina

sv:tack :)

2008-11-19 @ 09:26:46
URL: http://mmelina.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback