prao?!

Vart fan ska jag praoa ?! Typ helt omöjligt att hitta prao.
I åttan praoa jag på Dramaten, vilket var grymt kul, men palla praoa på samma ställe 2 ggr..!!
Har ringt till:

  • SVT
  • Kanal 5
  • tv3
  • tv4
  • Aftonbladet
  • Copp Forum
  • City gross
  • och så har Bella ringt Junibacken

 ...och alla har antingen fullt/tar inte emot prao/jag var för ung.
Blö.

Några förslag? Pappa tkr jag ska praoa hos honom, men det är säkert bara för att
han vill att jag ska fixa med en massa papper som han inte plr göra hahah :D
Men alltså jag vill fixa själv, inte att pappa ska fixa min prao liksom.
Så blööö....


Madde's Kommentarer
Postat av: Tom

HAHAHA! Så känns det att vara arbetslös :D

2008-11-21 @ 08:16:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback