nyss, nu och sen

Vaknde tidigt imorse. Har man 10 000 småbröder så gör man det, iallafall om en heter Linus och vaknar (skrikande) i ottan xD Men han är så söt så det gör inget ;)
Jag somna om, så väckte Krille mig vid tio kanske, tyckte det var assnällt eftersom pappa & Neta dragit typ vid kvart i nio. Kollade lite på Pippi med boysen, ,käka pannkakor och drog sen till farmor med Axel för
att hänga upp julstakar och julstjärnor & sånt.
Och nu är jag hemma. Vet inte vad som händer sen idag, ska nog vara mer med farmor.

Imorn ska jag till Ulriksdal med mam & co, äääälskar julbord! :D
Lägger in bilder imorrn från det.. eller i övermorrn :)

Ses

Madde's Kommentarer
Postat av: Lena

Ja julbord är fina grejer :) Har du sett "Sunes jul"? När de går på julbord....hahaha Kommentaren, ditt giriga fruntimmer...hahaha Kul!



ha en toppen dag :D

2008-11-29 @ 14:48:18
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: bella

Ja det gjorde hon, typ efter han hade sjungit the end of the road! satt ganska nära hennes så svimmade hon i en väktares famn! Sen var det jättemånga som störtgrinade och låg på marken utanför magasin 7. dom var jätteledsna, en del av dom!



Jag satt precis framför Alice familj, jag är därifrån Alice är! :D

2008-11-29 @ 16:19:42
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: bella

Ja, robin ska ut!

har du msn, vad heter du? :D

2008-11-29 @ 16:30:03
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: bästa mormor

Glöm inte havregrynsgröten till lunch i morron, gäller att bottna inför julmiddagen

kram kram kram

2008-11-29 @ 19:39:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback