nu

Nu sitter jag & lyssnar på musik. with or without med u2 står på just nu, en superfin låt ;)
lägger in den snart som youtube klipp, annars så har jag den på ipoden för den som vill lyssna.

har precis ätit middag, småkycklingar, typ party wings :) hade tänkt dra ut med Tom & dem andra, men
eftersom Krill fyller år så kmr lite släkt, så jag stannar hemma.

Måste plugga spanska sen ikväll också. Prov på måndag. Men förra ggn pluggade jag asmkt, både på
sp&sv översättning till texten. Fick Vg+, vilket räknas som Vg. Så nu ska jag bara plugga till svensk översättning, få
Vg och spara lite av kvällen till roligare grejjer ;)
Kan typ redan översättningen, det är glosorna som strular.
Det löser sig.

Nu ska jag måla naglarna, och sätta på lite mascara. Har inte haft på mig mascara på hela dan, ganska skönt
att få gnugga sig i ögonen.

Ses


Madde's Kommentarer
Postat av: Carita

Prov är jobbigt, men hoppas det går bra (:

2008-11-15 @ 18:52:19
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: morFARRRR

Hoppas det går bra meed prov å allt!!!!Hälsa lilla fjortisbror å gratta.

2008-11-15 @ 21:06:11
Postat av: Tom

KAN DU KOMMA IMORRN!?? JA MMÅSTE TRÄNA PÅ SPANSKAN FÖR JA GLÖMDE DEN I SKOLAN :O

PLZZ.. :)

hahahaha xD Va mobbad ja e :P

2008-11-15 @ 21:20:31
Postat av: Sassy

Tack!

Lycka till med pluggandet!

2008-11-16 @ 12:48:46
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback