Man blir ju lite sne...

... när allt bara skiter sig hela tiden!! Fan. Det känns som att vad jag än gör så blir det bara bajs av allt!
När ngt går bra, rätt och felfritt är det ju klart att det är ngt som ska gå fel då också.
Ja, det var antagligen mitt fel, jag skulle inte ens frågat. Fan. Hoppas bara att allt löser sig nu.

Fan vad jag längtar tills jag får börja gymnasiet! Jag har 1000 anledningar att vara glad över det, t.ex;

  • Slippa Rissneskolan, alla elever som på något sätt antagligen har en störning i hjärnan.
  • Få läsa ämnen jag faktiskt är intresserad av. No more SPANSKA!!
  • Få gå med elever som vill samma sak som jag.
  • Nya killar. Seriöst, hur många snygga killar finns det i Rissneskolan?
  • Få nya vänner.,

Det var bara några anledningar.

smell ya later


Madde's Kommentarer
Postat av: Matilda

2008-11-17 @ 07:37:47
URL: http://tildizz.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja den är fin! svårt att välja vilken klänning man ska ha :) tål att tänkas på. Kram

2008-11-17 @ 07:38:18
URL: http://tildizz.blogg.se/
Postat av: Melina

Godmorgon:)

2008-11-17 @ 09:25:23
URL: http://mmelina.se
Postat av: mOrFaR

Allt skiter sig...Det kallas livets med o motgång..!

2008-11-17 @ 09:29:27
Postat av: Lena

Hej på dig! Hoppas din dag blir fin :)



Jag har gjort som andra på min blogg och lottar ut en av mina romaner som jag är författare till :) Var med vettja! Ha en fin, fin dag!

2008-11-17 @ 13:53:34
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Tom

Ja kan vara lite generös å lägga till några andledning vrf ja längtar till gymnasiet:



Pissneskolan suger



Maten smakar röv (ja, jag vet hur röv smakar nu, tack vare Pissneskolans mat!)



Många av lärarna e dåliga



Schemat suger hästballe..



Tack för mig :)

2008-11-17 @ 22:53:47
Postat av: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah||Robin||hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah tom... d e sant xD

2008-11-20 @ 20:16:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback