kvällens idol!

Alltså det är så sjukt dåligt.
Jag vill ju att antingen Anna eller Robin B ska åka ut ikväll, men eftersom dem sjunger med mina favoriter (Alice & Kevin) så tror jag att A & K kmr bära upp dem två.
Så TYVÄRR så tror jag att det kmr stå mellan Robin E och Johan ikväll. Och Robin E åker. Tusan. Men bara
Johan, Alice & Kevin är kvar tills det är 3 kvar =)
Och så är Aloce & Kevin i final =) Sen spelar det egentligen ingen roll.

Men det är så bajs, för pappa & neta har beställt hem mat från coop som inte kommit än, så jag vet inte om vi hinner käka innan idol :S katastrof om jag missar ngt =O

hahahh jag har inget liv xD men idol är faktiskt viktigt... =P

men whatever, vilka ska på festen 6:e december på fryshuset?

kramen!!


Madde's Kommentarer
Postat av: Jack

tack ;D !

2008-11-14 @ 19:35:27
URL: http://fotografjack.blogg.se/
Postat av: Tom

Fets på FRYSHUSET!?! Det visste ja inte.. ja ska typ dit :D

2008-11-14 @ 20:07:32

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback