kvällen


Emma kom vid typ 18, det var kul för vi har inte setts på jättelänge!!
Vi dansa, snacka och lyssna på musik ;) Sen skrämde jag Emma med Virtual Barbershop!! Hahah,
vi satt i mitt rum, helt mörkt, hon skrek när han viskade i örat där i slutet xD
Jag lyssnade igårkväll, satt i sängen, helt mörkt... När han viskade det där sista ordet var jag tvungen att ta upp mobilen och lysa för att se om nån stod där, hahah!!

Ska göra ett nytt försök med SVT imorrn, hoppas det går bra den här gånge, och att hon inte är sjuk...
Och på lördag är det fest hos bästis, hahah =P
Det blir nog kul. Hoppas jag. =)

EMMA DU MÅSTE KOMMA!! <3<3

Noj och Råben kmr iaf, så om jag blir dissad av Marcus för alla hans andra kompisar och kusiner
och grejjs, så kan jag ju iaf vara med dom 2 andra Bernardarna.

JUSTE!! Typ nästa söndag eller var det nu var så har Klemens namnsdag!!
Tycker det är världens coolaste namn!! Tom tkr att det låter som ett företag som gör sexleksaker! xD HAHA
Fattar inte att Klemens har namnsdag när inte Emelie har det.
Skumt.

Nu ska jag kolla medium, seee yaaa


naaat

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback