JUUUL <3

Jag vill ha jul. Saknar julen. Fan vad nice med jullov, hahah.
Den 30:e ska jag på julbord på Sveriges bästa resturang (enligt mig) som heter Ulriksdals värdshus.
Skitbra ställe, ligger precis vid vattnet. Jättefint, lyxigt och supergod mat.
Ska dit 2 ggr i år, 30:e november (alltså första advent) med mamma & co, sen 13:e december (Lucia) med pappa & co.
Varit där några ggr förut, och hoppas jag ska dit många ggr till :)

Håller på att göra en ny ipod som jag ska lägga in vid typ 15:e december lr ngt med jullåtar.
Har fått värsta julkänslorna, lyssnade på Rocking around the christmas tree på youtube, så BAM.. julkänslor direkt.

Men wtf, det är över en månad kvar, så det är bara att vänta. Undrar vad tomten har med sig till mig iår?

Puss




 
Ulriksdals värdshus

Madde's Kommentarer
Postat av: Lena

Tack så mycket :)



Har också varit på Ulriksdals värdshus och käkat ett par gånger och det har mycket god mat!

2008-11-13 @ 15:12:26
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Fridas favoriter

Wow, det såg riktigt mysigt ut! Kan tänka mig att de har god mat, lyxigt att få gå dit 2 ggr också! :)

2008-11-13 @ 16:11:22
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/
Postat av: Tom

Jag tror ja åxå har varit där... Fett gott det var.. :D

2008-11-13 @ 16:45:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback