Idylliskt

Jag älskar snö. Iallafall på vintern, efter januari kan det få försvinna. Men jag blev så glad när det kom idag,
stod liksom i köket och skulle baka kolakakor, hade satt på julmusik (kände för det, vet att det är så långt till jul så jag ville få lite julspirit liksom)
Och typ 1 minut senare snöade det. Kollade ut, såg villorna utanför med snö på taken. Jätte idylliskt, skitfint!

Om 11 dagar ska vi på julbord på Ulriksdals Värdshus, det är ju också juligt. Vill ha jul hahah :D Jullov <3 !!
Men vi får typ jullov 15:e dec, eftersomd et är då vi praoar.
Fick inte tag i nån prao på håltimmen, får hoppas på bättre lycka imorrn.

Kram

Madde's Kommentarer
Postat av: Tom

ursäkta mig, men vad fan är idyllisk..!?!?

2008-11-19 @ 21:19:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback