idol

FAAAN VAD LESSEN JAG BLEV NÄR JOHAN HÄNGDE LÖST!! =O
jag hade typ gråten i halsen, men eftersom jag satt m. mamma och tomas ville jag inte
börja grina liksom...
sen när jihde skulle berätta vem som gick vidare satt jag och höll handan, och skrek när han gick vidare =D=D=D=D
Sen blev jag också aaaasglaaad att dum lars åkte ut, som bara utnyttjar Idol. Han sa att han ville bli femma eller trea, så grattis.
Men nästa gång så ska Anna eller Robin B åka, Anna är böög som sitter och grinar och Robin är böög med smink.
Okej, nu är jag taskig. Men jag gillar inte dom. Ut med dem nu!!

Kevin och Alice var så jävla grymma idag, fan vad dem äger. Dem ska till final. Punkt.
Och Alice ska vinna för jag älskar hennes röst, hon kan sjunga allt, vilket t.ex. inte Lars kunde.
Och inte Johan heller. Fast Johan äger på typ allt förutom att sjunga ut, sådär riktigt högt. Fast Robin B
är värre på det än vad Johan är iaf ;)

Men okej, såhär vill jag att det ska bli:
1. Alice
2. Kevin
3. Johan
4. Robin E
5. Anna
6. Robin B

Har jag glömt nån? Tror inte det...

Puss

Madde's Kommentarer
Postat av: Tom

Kevin äger på svenska.. xD Ja såg han på Idol igår å ja tyckte han va sämst :P

2008-11-08 @ 12:11:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback