Idol news.

ÄNTLIGEN har Anna lämnat Idol. Jag var aaaaaaaaaaaaasnervös när Johan hängde löst där med henne,
typ skrek & hoppa runt när Anna åkte ut! :D
Fattar inte vad Laila Skalbagge har emot Alice. Fick gåshud när hon sjöng Because of You, så jag fattar
inte vad hon hade kunnat göra bättre..?

Men aja, det var en grov lättnad av Anna äntligen åkte. Kommer inte sakna hennes basröst, hatar verkligen den.
Tkr hon var superbra på sin audition, men sen har det bara gått neråt. Senaste veckorna har jag hoppats på
att hon ska åka, och nu har hon gjort det, så woho :D

OK, nu är jag dum. Ska prata om snälla saker, inte att jag är glad över att ngn åkt ur. Heja Alice & Kevin! <3
Alltså, jag HATAR Crazy in love, men med Alice gilla jag den. Skumt. Och Kevin är så soet :)


Nu ska jag facebooka lite, så ciao! <3


Madde's Kommentarer
Postat av: julia.

åh. jag tyckte också att det var hennes tur att pka ut. fast egentligen tycker jag nog att johan skulle åkt ut först. för länge sedan!

2008-11-22 @ 11:57:27
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback