idag!

Idag hade jag engelska prov, det gick ganska bra, bättre än vad jag trodde...
Hade ASSVÅRT att komma upp imorse, var uppe ganska länge igår och kollade på Valvakan med Filip & Fredrik,
stoppade in bilder i fotoalbum (xD) och läste.
Sen fick jag sms av Anus kvart i sex där det stod typ "Mwahaha RING!" så jag ba vafan vrf ska jag ringa nu för?
Jag sover ju... =P Men jag tänkte hallå, jag kan ju gå upp istället och kolla vem som vann, och det blev ju Obama,
så då böev jag glad =) Han vill ju stoppa kriget, så det är asbra.

Sen efter skolan åkte jag hem till mormor & morfar, eftersom mormor fyller 35..(a) Hahah, nä, 60 =)
Åt mig tjock på bullar och tårta, så nu ska jag inte äta förrän vi ska på julbord =D (typ den 30:e med mamma, sen 13:e med pappa) 
 
Nu är det inga prov förrän nästa fredag (spanska)!! Sköööööönt!!! Så jag ska väl börja plugga lite i helgen, och sen råplugga torsdag kväll (a)
Fast man vet ju inte, gymnasiemässan är antingen den 13:e eller 14:e november, och det är ju den 14:e på fredag, så då kanske jag missar provet..

MEN GAH!! det det stod ju ett papper att vi hade halvstudiedag på torsdan, så jag har bokat klipptid =O
om jag ska på mässa då så funkar dt ju inte...
Alltså vafan, vi får ALDRIG nån info från skolan, står inte ens på hemsidan när vi ska dit.
Rissneskolan är sämsta skolan i världen, jag lovar.

Nu ska jag lägga in Dagens citat, så bye.

Madde's Kommentarer
Postat av: pileee

det låter ju som allt händer på torsdag o fredag:S:P

du får helt enkelt anteckna allt i en kalender;) föresten du är störtskön!jag bara älskar din blogg, den är unik till skillnad från blondinbella,blää

2008-11-05 @ 17:54:08
Postat av: Sara;)

du skulle ju klippa dig, jag kan rekomendera en frisör i...rinkeby! dom klipper jätte bra :)

2008-11-05 @ 18:23:43
Postat av: pilee

hahah det är sant att rinkeby är bra på att klippa, man kan inte tro det me tanke på deras rykte... men sara har rätt:)

2008-11-05 @ 21:05:21
Postat av: Amy

Hahah men jag menade ju inte att du skulle ringa Mig :P

2008-11-05 @ 23:10:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback