idag

Idag var en av mina konstigaste dagar ever. Förutom då när jag fick en lillebror (hänt 3 ggr, iallafall
när jag varit medveten om det)
Pappa kom och hämtade mig i skolan på svenskan. Vi skulle till farmor i Dalarna och hämta henne.
Sammanlagt så har jag åkt runt 43 mil idag, inte illa. Blev åksjuk påväg dit, lite jobbigt.
Imorgon ska jag vara hemma från skolan, så jag får göra arbetet om Argentina ikväll eller imorgon och skicka den till
Lourdes (sp läraren) via mejl.

Ha det bra, puss


Madde's Kommentarer
Postat av: bästa mormor

Kram på dej gumman. Livet består tyvärr också av tråkiga och ledsamma saker. Jag önskar att du slapp uppleva dem men vet att ine ens du kommer undan.

2008-11-27 @ 21:33:32
Postat av: morfar

Hur klychigt det än låter så kanske tiden inte läker men i alla fall lindrar alla tunga o tråkiga saker vi råkar ut för.

2008-11-28 @ 10:28:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback