idag

Tja.

Idag var jag gryyymt trött. Duschade imorse för att bli pigg (och för att inte stinka xD)
Jag skrev ju ett inlägg på so:n, då var det ok. På matten slockna jag. Konstigt, somnade ju inte så jättesent igår...
Men whatever. Fick vg på no redovisningen, woho!! :D
Spanskan var inställd, men eftersom det bara var en halvtimmes lektion blev det ändå inte så lång håltimme.
Sen var det gympa, fotboll. Ganska kul, gjorde 4 mål (måste få skryta lite!)

Direkt efter skolan åkte jag till stan. På tunnelbanan träffade jag min so lärare Jeanette (är jätteduktig
på att träffa lärare på tbanan!)
Tyckte assynd om henne, hon hade gjort illa fingret... En elev hade fan sparkat henne på fingret!! =O
Inte med flit, han hade typ sparkat en tjej, då hade Jeanette kastat ut honom. Sen Hade han kommit in igen för att sparka henne igen, då hade Jeanette kommit i kläm med handen. Fingret hade typ gått ur led...!!! Hon hade jätteont, man såg det. Iallafall. Jag kom till stan vid 16.20. Saknade gull Olle, han är så söt.
Det regnade asmkt, så jag fick springa igenom stan. Blev skitblöt.

Hahah jag hörde Olle genom dörren när jag plinga på, han lät glad så då blev jag glad.
Vi lekte i hans rum, lekte med lera, ritade och hade det kul.

Tog 515 från Odenplan hem. Kom hem en halvtimme efter Ugly Betty börjat så jag fatta ganska lite, tyur att jag inte missa ngt av Desperate Housewives iaf. Bryr mig inte så mkt om UB, men DH är skiitviktigt, hahah ;)
Det lät nördigt men WTF!

Smell ya later


Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback