idag

Idag var en riktigt skön dag, såhär var det:

  • Hemkunskap, lagade bara lite mat, aslätt.
  • Svenska, kollade film. Flugornas Herre, ganska äcklig...
  • Matte, Linda var borta så vi hade Elvira, som vi fick coca-cola av för att vi är så söta ;) Hahahh
  • So, Jeannette var borta så vi hade Elvira.. vi satt mest bara och snckade, och vi snackade inte om So ;)
  • Yearbook. Jag och Daniela ensamma med Hanna i datasalen, riktigt lugnt. Asskönt!!

 Så dagen var grymt lugn.
Dessutom fick jag reda på att Gymnasiemässan är den 14:e (alltså på fredan), så då kan jag klippa mig
på torsdan!! :D
Ska till Studio Total i sumpan där min styvmamma (shit vad fult styvmamma låter xD), så det är grymt =)
Ska nog slinga blonda slingor också, fixa till utväxten lite. Eller mycket. =)

Skriver mer sen,
Kram



Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback