idag

Idag trodde jag att jag skulle vara gryyymt trött... Sov ca 3 timmar inatt, det är ju jättebra! ...
Låg mellan elva och 3.30 och typ glodde i taket, försökte blunda men var för pigg.
Hade ställt klockan på kvart i sex, eftersom jag var tvungen att ringa ett viktigt samtal ;)
Men när klockan ringde imorse bajsade jag på det, tänkte att jag sover istället...
Så istället gick jag upp halv sju.
Gick upp, fixa iordning mig lite eftersom vi hade skolfotografering idag. Gjorde inget speciellt med håret
eller så, ville bara se till att alla krullar var borta.
Sen gick jag hem till pappa vid typ kvart över sju för jag hade glömt en tunika där som jag ville ha på mig ;)
Gick ner till Pressbyrån för att köpa kaffe, men hade två kronor för lite =(
Men eftersom so:n var inställd kunde jag bara hämta 2 kr till, så fick jag mitt bränsle för dagen =)
Spillde TVÅ GGR på min vita tunika, jättekul...

Bilden blev okej, jag var missnöjd med mitt hår på ena sidan. Men wtf, ingen är perfekt, eller hur? ;)

Gympan var kul, förutom att C krossade oss med 3-0 på Harry Potter. Inte kul, speciellt
med tanke på.. Nej, nu tänkte jag säga ngt taskigt (som faktiskt är sant) Men jag håller tyst, eftersom
lösenordet är borta ;)
Men en bajsgrej på gympan är att man ska dela in sig två och två eftersom vi ska göra en egen lektion,
och eftersom vi är fem  så funkar det inte, en får bli placerad...
Lättare förut när vi var färre, men aja, vad ska man gör liksom?

Vet inte om jag ska se valet inatt. Behöver nog sova ganska mkt, men jag vil ju se valet liksom.
Vi får se hur det blir.

Shiiet, jag måste plugga engelska, vi har prov imorrn. Satte på datan för
jag var tvungen att kolla upp några ord, och så glömde jag bort det, hahah =P

Kram

Madde's Kommentarer
Postat av: MORFAR...

en hård tillvaro,eller..?

2008-11-04 @ 17:48:56
Postat av: Anus

Du har inte ens KRULLIGT hår! :@



Gahh, tänk att C (!) vann över oss.. :S dom fuskade säkert xD



Det är tråkigt att vi är FEM nu :( Hur ska vi göra? Ingen vill vara tre... (nu gör jag punkter som Simon :P)

Förresten.. jag ringer dig imorgon (idag) kvart i sex hahaha, gonatt :P

2008-11-05 @ 00:20:43

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback