idag?

idag vet jag inte riktigt vad som händer, och jag vet inte om det är bra eller dåligt.
Jag & Amu skulle ågtt ut vid två, men hon kunde inte :@ =P, så vi ska ut vid fyra istället... gah.

Hoppas att alla kan dra ut ikväll igen, det skulle va nice, så att vi får veta lite mer om Gloria xD
Neej Robin, jag driver. Tom har kommit på Gloria, bara för att han vill vara din Gloria... Skäms på dig Tom! =P

Jag ska nog köpa julmust idag igen, mmmmm!!

Jag tror jag vill beställa biljetter till Idol finalen, men först måste jag ju ha nån att gå med. Det är
inte så många som vill beställa biljetter, ifall att det skulle vara skitdåliga i final.
För mig spelar det inte så stor roll, bara inte Anna är i final, tkr inte om henne, har skum röst..
Jag hoppas nog på Alice och Kevin i final, dem är asbra... Lars är också ganska bra, men igår var han så JÄVLA URKASS, plus att han inte vill vinna, då är det ju taskigt om han gör det.
Sen får Robin B inte gå till final heller, fattar inte hur han kan va kvar. UUUUUUT!!!

Nu ska jag skypa,

Pussen

Madde's Kommentarer
Postat av: :@

"Lars är också ganska bra, men igår var han så JÄVLA URKASS"



Ne (ditt favoritord :P..) Lars är BRA!

2008-11-05 @ 00:24:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback