hemma!

Idag var världens skönaste skoldag. Jag började åtta med hemkunskap, jag Emelie Behnaz och Daniela bakade brownies, tyckte dom blev asgoda <3
Sen skulle vi ha so, men jag är typ klar med uppgiften + att jag kunde jobba färdigt med den hemma, så jag och Em fick gå hem :)
Så nu sitter jag här i sängen. Har det superskönt och äter brownies, mmm....
Jag & Em fick MVG idag, fastän man bara kan få Vg. HAHA!! Men han sa att dt var för att vi jobba skitbra,
så då blir man ju lite glad och måste få skryta om det lite :P

Vid 11.30 ska jag börja gå till Sumpan, har ju klipptid idag, så att vi hade halvdag i skolan var ju asbra.
Ska klippa snelugg och lägga i slingor, lägger upp bilder sen <3

Men nun ska jag in på gymnasieguiden, så

kram!!

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback