Grattis alla pappor (speciellt min pappa)

Idag är det Fars dag, så jag får väl vara lite xtra snäll mot pappa idag då...
Har bakat kladdkaka, sen behövs de inget mer, han har ju mig (a)

Det här är andra gången jag skriver det här inlägget, första gången jag gjorde dt så blev det jättelångt, men den där dumma error rutan kom upp och förstörde allt :@
men iallafall

Jag vaknade runt elva, men gick upp vid halv tolv. Asskönt att bara ligga och blunda i sängen.
Jag gick upp och kollade Idol, I <3 Johan, fan vad söt :)

Vad händer i veckan då? Imorrn.. hmm.. börjar elva :D
har 2 läxor tills imorrn som jag inte gjort än, gör dom ikväll. ändå ganska lätta.
Sen på kvällen imorrn ska jag hämta plutt & skrutt på dagis.
På tisdag har jag ingen aning, inte onsdag hlr.
På torsdag ska jag klippa mig och slinga håret på Studio Total i Sundbyberg. Har nån några idéer hur jag ska
göra? Jag har iallafall ingen aning. Vet bara att jag måste klippa topparna lite...
På fredag r det mässa i Älvsjö, vilket nog blir kul eftersom jag inte har en aning om vart jag ska gå.
Men det lutar mot Tumba Gymnasium, iaf just nu.

Alltså, jag kan inte acceptera kommentarer, men jag kan fortfarande läsa dem, så fortsätt kommentera!<3
Men skriv era riktiga namn så jag vet vem du är :)

Puss

Madde's Kommentarer
Postat av: Maddes bästa mormor

Julmust på dej



Blir det Tumba så vet du att du kan övernatta här, så ofta du vill. Du får väl bo här i veckorna och sen besöka Bromma och Rissne varannan helg.

Natti och Kram

2008-11-09 @ 21:14:01
Postat av: MoRfAR

klipp dej som mej vettja... Jättebekvämt!!! KRAM!

2008-11-10 @ 09:55:08
Postat av: PB

Tack för kladdkakan gumman, den var grym !!!

Tyckte övriga familje oxå, Axel åt väl tre bitar tror jag..



Kram //Pappa

2008-11-10 @ 18:47:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback